IP-телефонія для інтернет-магазину, телефонний продаж: ідеальні рішення та корисні фішки

У бізнес-процесах сучасних інтернет-магазинів важливу частину займають телефонні комунікації. Організація якісної системи телефонних продажів, обробка дзвінків, висока швидкість обслуговування – це ефективне рішення для утримання клієнтів та підвищення лояльності до вашого бізнесу у мережі. При цьому за допомогою IP-телефонії можна значно покращити якість сервісу та суттєво знизити витрати.

IP-телефонія – зручний спосіб зв’язку з використанням інтернету. Таке рішення забезпечує максимальну функціональність за найменшу ціну. Для підключення IP-телефонії потрібно просто виконати кілька простих кроків: вибрати провайдера та тарифний план. Провайдер підключає ваш бізнес та здійснює повне налаштування сервісу протягом одного-двох днів. Роботи виконуються віддалено.

Сучасна та надійна IP-телефонія: фішки для вашого бізнесу в мережі.

Сучасна IP-телефонія, віртуальна АТС від перевірених постачальників такої послуги має багато корисних фішок, можливостей:

1. Підключення багатоканальних номерів. Таке рішення дозволяє клієнтам швидко зв’язатися з вами, навіть якщо дзвінки здійснюються одночасно. Це збільшить трафік та продажу на вашому ресурсі.

2. Запис розмови. Ви ніколи не забудете, що сказали замовили клієнти. Це дозволить знизити ризик неправильного прийняття замовлення оператором. IP-телефонія від компанії KUB надає таку можливість. За її допомогою ви ніколи не забудете розмір, колір, тип замовленого клієнтом товару. Помилки виключені із цією функцією.

3. CallBack. Ця опція дозволяє покупцеві залишити свій номер, на який ви передзвоните йому самостійно. Таким чином, клієнт не витрачає особистих коштів на зв’язок.

4. Контроль пропущених дзвінків. Кожен такий дзвінок – це втрачені клієнти та продажі, втрати від дії реклами, адже якщо потенційний покупець не додзвонився до вас, ймовірно, вже не повернеться. Ця функція дозволяє здійснювати ефективний та зручний контроль над усіма пропущеними дзвінками за номерами та співробітниками. Система автоматично видаляє пропущені номери, за якими менеджери вже зателефонували, і отримали відповідь клієнта.

5. Контроль якості обслуговування. Це впливає як на обсяг продажів, так і на ставлення клієнта до вашого бізнесу в мережі. Завдяки даній опції можна прослухати записи дзвінків менеджерів для аналізу деталей розмови, виявлення помилок. Так ви можете підвищити лояльність покупців, залишивши їх задоволеними.

IP-телефонія від KUB відкриває безліч інших функцій, включаючи запис голосового вітання, статистика, аналітика, інтеграція з CRM, розподіл дзвінків, можливість прийняття дзвінків з будь-якої точки світу та багато іншого.

Переваги IP-телефонії

IP-телефонія – це безліч переваг:

• доступність — встановлення та використання вигідніше та дешевше, ніж традиційна телефонія;

• висока якість зв’язку — під час передачі даних автоматично очищається від шумів, сторонніх звуків;

• швидке впровадження — технічно IP-телефонія є легким варіантом, адже вам не потрібно купувати дороге обладнання або чекати на черги в телефонній компанії;

• швидке розширення телефонної мережі – це зручно, якщо ваш бізнес стрімко зростає;

• доступ та можливість залишатися на зв’язку з будь-якої точки світу;

• високий рівень безпеки завдяки використанню спеціальної технології шифрування даних.

Щоб підключити IP-телефонію до свого інтернет-магазину, можна скористатися професійними послугами компанії KUB. Просто зателефонуйте нам або замовте послугу онлайн.