Wi-Fi маркетинг

Wi-Fi маркетинг має велику кількість переваг для Вашого бізнесу. Окрім покращення якості клієнтського сервісу, Ви отримуєте бюджетний сервіс для інформування Ваших клієнтів про акції та спеціальні пропозиції. Також Ви зможете легко збирати контактні дані клієнтів й використовувати їх в Ваших маркетингових комунікаціях.

Переваги Wi-Fi маркетингу

Простота використання

Для підключення потрібно лише ввести пароль або авторизуватися через сторінку соціальних мереж, sms код

Низька вартість

Для використання цієї технології не потрібні вкладення, достатньо правильно налаштувати роздачу інтернету у Вашому закладі і підключити хмарний Wi-Fi сервіс від компанії КУБ

Принцип роботи Wi-Fi маркетингу

Працює все дуже просто – при підключення до Wi-Fi користувач бачить не поле для введення пароля, а рекламну сторінку, дизайн якої Ви задаєте в особистому кабінеті. Для авторизації можливо використовувати номер телефону користувача. Таким чином Ваші гості отримують доступ до безкоштовного інтернету, а Ви – контактну інформацію про відвідувача.

Які вигоди від Wi-Fi маркетингу отримує власник бізнесу:

Спілкування з відвідувачами закладу через WiFi мережу. Через підключення до WiFi мережі Ви можете повідомити про акції, спеціальні пропозиції, вакансії Вашого закладу, зібрати відгуки.

Точний збір інформації – списки з контактною інформацією клієнтів надалі можна використовувати для формування sms розсилок.

Підвищення рейтингу закладу. Організувати це просто, створивши форму, яка перекидає клієнта, на сторінку аккаунта в соцмережі. Як правило, користувачі залишають відгуки, ставлять лайки.

Wi-Fi маркетинг в готелях і ресторанах

Безкоштовний Wi-Fi в готелях є необхідною складовою хорошого сервісу, так само як і постійне прибирання в номерах. Гості підключаються до інтернету, отримують важливі дані про пропозиції та акції. В якості стартової сторінки, куди потраплятиме постоялець, можна вибрати агрегатор з готелями, сервіс з відгуками. Таким чином ви зможете підвищувати рейтинг закладу без витрат.

Поліпшити якість обслуговування постояльців також допоможе стратегія Wi-Fi-маркетингу. Для цього достатньо залишити форму зворотного зв’язку, в якій гості зможуть залишити відгуки про прибирання в номерах, роботі персоналу, загальну оцінку готелю.

Аналогічним чином технологія використовується в ресторанах, кафе, у більшості з яких навіть немає сайту, тільки акаунт у соціальних мережах. Можна налаштувати редирект в акаунти в Facebook або Instagram відвідувачів, підвищуючи активність на сторінці і залучаючи нових клієнтів.

Маючи дані, зібрані за допомогою точного налаштування Wi-Fi, можна вітати клієнтів з днем ​​народження, висилати індивідуальні святкові пропозиції.

Якщо Вас цікавить вартість рішення Wi-Fi-маркетингу, а також будь-які нюанси цієї технології, залиште Вашу заявку.

ХОЧЕТЕ БЕЗПЕЧНО МІГРУВАТИ У ХМАРУ?

Звертайтеся в компанію КУБ, і наші фахівці проконсультують Вас в питаннях міграції