*Куб - повний комплекс хмарних послуг!

Резервне копіювання та відновлення даних у Nextcloud: збереження важливих інформаційних ресурсів

Хмарне сховище Nextcloud гарантує захист від втрати даних, забезпечуючи автоматичне копіювання інформації. Це важливо при випадкових помилках адміністратора або збоїв на платформі. Розроблені механізми відновлення допомагають швидко відновлювати дані у позаштатних ситуаціях.

Завдання резервного копіювання

Резервне копіювання (бекап) необхідно для того, щоб зберегти дані та запобігти їх втраті у разі непередбачених ситуацій, таких як збої в роботі обладнання, помилки ПЗ, віруси і т.д. Бекап дозволяє швидко відновити інформацію та продовжити роботу без втрати важливої інформації.

Крім того, копіювання може бути необхідним при оновленні апаратного або програмного забезпечення, оскільки дозволяє повернутися до попереднього стану системи. Також бекап використовується при перенесенні даних на додаткові пристрої або для створення архівів.

На чому ґрунтується копіювання даних

Робота системи Nextcloud будується з урахуванням плагіна WebDAV. Він відповідає за процес копіювання файлів та їх якісне відновлення, а також проводить синхронізацію системи з іншими папками чи ресурсами. Його функціонал заснований на захищених протоколах обміну HTTPS/HTTP.

Користувачі мають можливість налаштувати авто-бекап, для цього рекомендується використовувати спеціальні програми, наприклад, Handy Backup. Вона настроює аплоадинг за розкладом, параметри якого задаються індивідуально. Це може бути довільний інтервал від кількох годин.
Просунутий режим користувача дозволяє налаштувати виконання завдання у відповідь на якусь подію в системі, наприклад, при появі оновлених даних. При цьому адміністратор може контролювати хід виконання поставленого завдання, одержувати автоматичні звіти тощо. Програма зберігає незашифровані файли у вихідному вигляді, що дуже зручно для роботи з документами у звичному форматі.

Створення завдання бекапу

Для виконання копіювання в Nextcloud, дотримуйтесь простої інструкції:

  1. Відкрийте програму Handy Backup і натисніть кнопку “Створити”, а потім – “Резервне копіювання”.
  2. Проставте необхідні параметри для бекапу.
  3. Виберіть WebDAV зі списку запропонованих сховищ.
  4. Введіть індивідуальні параметри: назву сервера, порт, логін користувача, пароль.
  5. Виберіть папку для збереження скопійованих файлів.

Резервний аплоадинг буде виконуватися автоматично при запуску програми або в заданий годинник, якщо такий режим був обраний адміністратором.

Відновлення збереженої копії

Функція відновлення папки-клону допоможе отримати інформацію, яка була втрачена або пошкоджена. Для цього потрібно запустити Handy Backup.

  1. Увійдіть у майстер нових завдань, виберіть “Відновлення”.
  2. Клацніть на рядку з WebDAV.
  3. Створіть нове підключення.
  4. Знайдіть папку-клон і в ній – файл з назвою backup.hbi.

Для архівів, які зберігаються у хмарі, можна перенести відновлені дані на інший пристрій. Для цього натисніть “Просунутий режим”, “Змінити місце”.

Одним із основних завдань при автоматичному та ручному бекапі вважається створення точних копій усіх важливих даних – електронних листів, документів, фотографій та ін. Використання ліцензійного ПЗ гарантує надійне та безпечне дублювання інформації на зовнішніх жорстких дисках, у хмарному сховищі чи інших пристроях.