*КУБ - повний комплекс хмарних послуг!

Як інтегрувати Nextcloud з іншими додатками та сервісами: поради та кращі практики

Хмарні сховища, у тому числі Nextcloud, стали одним з головних робочих інструментів для співробітників компаній. Але незважаючи на наявність безлічі функцій, для ефективної та продуктивної роботи вони вимагають прив’язки до інших додатків і сервісів. Така можливість є завдяки потужній спільноті, яка розробляє зручні рішення. У цій статті ми розглянемо особливості синхронізації Nextcloud із деякими популярними сервісами.

Специфіка інтеграції

Базові функції хмарного сховища від платформи надаються відповідно до вибраного плану та передплати. Додаткові можливості з’являються після встановлення розширень від розробників. В Apps Store можна знайти платні та безкоштовні доповнення як від самої компанії, так і від спільноти. Вони поділені на категорії:

  • функціональні;
  • персоналізація;
  • робота з файлами;
  • офіс та текст;
  • організація роботи;
  • безпека.

Саме в цих розділах є програми, які допомагають інтегруватися з такими сервісами як Google, Github, Moodle, OneDrive і навіть Reddit.

Особливою перевагою магазину цих плагінів є можливість залишити оцінку та коментар до них. При цьому можна оцінити корисність доповнення та стабільність його роботи. Так розробники можуть побачити повідомлення про помилки чи цінні пропозиції щодо вдосконалення.

Google та Nextcloud

Плагін для трансферу даних дозволяє автоматично переносити календарі, контакти, фотографії та файли з GoogleDrive у Nextcloud. При цьому варто звернути увагу на те, що це одноразовий імпорт, і надалі для оновлення інформації потрібно буде синхронізуватися знову.
Інтеграція Nextcloud та Google
Для встановлення в Nextcloud необхідно просто увімкнути програму Google Integration через панель керування додатками. Воно доступне для версії сховища 22 та вище. Коректна робота можлива лише після виконання деяких налаштувань у Google API Console. Це можна зробити, якщо перейти до Налаштування Nextcloud > Адміністрація > Підключені облікові записи та прочитати інструкції в розділі “Інтеграція Google”.

Базово вони складаються з 3 кроків:

  • Додати токени та ввімкнути доступ до Google API (щоб отримати секретні коди).
  • Додати коди до адмінки Nextcloud (зараз вони надсилаються до CanTrust Hosting Coop як запит до служби підтримки).
  • Перенесення даних користувача в хмару.

Інтеграція з продуктами Microsoft

Дуже широке співробітництво платформи та з іншим техногігантом Microsoft. Їй доступна синхронізація із файловим сховищем, каталогом користувачів, Outlook, Sharepoint, Windows Desktop, онлайн-сервером MS Office, Teams. Основні точки інтеграції та їх можливості наведені у таблиці.

СервісХарактеристика
OutlookПеретворює вкладення електронної пошти на захищені посилання Nextcloud. Зручний налаштування також дозволяє легко обмінюватися файлами. Користувачі можуть підвищити рівень безпеки, додавши захист паролем і термінами дії, що закінчуються. Додаток автоматично завантажує вкладення, що перевищують розмір, що налаштовується, і підтримує політику обробки даних компанії, забезпечуючи безпечне зберігання і спільний доступ до файлів. Це дозволяє значно економити місце для даних на сервері та знизити мережевий трафік.
Microsoft ExchangeNextcloud-Exchange Connector забезпечує двонаправлену синхронізацію з Microsoft Exchange. За допомогою цього конектора можна легко синхронізувати контакти та пункти агенди дня між Nextcloud Enterprise та Exchange. Це усуває потребу в ручному копіюванні та вставці.
TeamsВона дозволяє користувачам безпечно працювати з файлами та документами з Nextcloud у середовищі Teams, забезпечуючи сумісність із Windows, MacOS, веб- та мобільними платформами.
WND & SharepointСеред технологій зберігання, що підтримуються Nextcloud, – NFS і локальні сховища, а також масштабовані об’єктні сховища, сумісні зі SWIFT та CIFS/Windows Shares. Nextcloud також може забезпечити безперешкодний доступ до файлів на (s)FTP, системах SharePoint і т. д.
Office OnlineПідтримує спільне редагування, дозволяючи кільком користувачам працювати разом над одним документом, бачачи, що роблять інші користувачі, пропонуючи знайомий інтерфейс користувача та повну сумісність з форматами Microsoft Office.

Інтеграція з популярними сервісами допомагає Nextcloud залишатися ефективним інструментом для спільної роботи та безпечного зберігання даних. Це зручно, тому що дозволяє користуватися всіма корисними утилітами в одному місці.